جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیاده‌روی اربعین

حوزه/ مراسم افتتاحیه نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین با حضور جمعی از مسئولان و مدیران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین با حضور روز پنج شنبه ساعت ۱۱ با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در صحن جامع فاطمی حرم مطهر برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه برای دومین سال متوالی با مشارکت مؤوسسه آل‌البیت(ع) برپا شده و در بخش‌های مختلف تصویرسازی حال و هوای اربعین حسینی در قالب عکس، فیلم و پرده‌خوانی، احیاگران اربعین، شهدای مدافعان حرم، عکس‌های منتخب در سه حوزه مردمی، حرفه‌ای و تاریخی، خیمه معرفت و بهره‌گیری از ظرفیت واقعیت افزوده از پنجم تا پایان ماه صفر در ساعات ۱۶ الی ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مشاوره و پاسخگویی، مسابقات روزانه، ارائه عملکرد موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰، ارائه خدمات ویژه به گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی ،گرفتن عکس یادگاری، برپایی غرفه کودک و نوجوان، ایستگاه صلواتی، خدمت در فضای مجازی و برگزاری مجالس عزاداری از جمله دیگر برنامه‌های نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha