جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه ستاد اربعین حوزه علمیه کردستان

حوزه/ در جلسه «ستاد اربعین» حوزه علمیه استان کردستان بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر پیاده روی اربعین حسینی و تسهیل سفر زائران تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، جلسه «ستاد اربعین» حوزه علمیه استان کردستان، امروز با حضور معاونین حوزه استان تشکیل وراه های حضور اساتید و طلاب در پیاده روی اربعین بررسی شد.

حجت الاسلام محمد کرانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه بهتر اربعین حسینی، ابراز داشت: ان شاء الله امسال هم همانند سالهای گذشته بتوانیم حضوری فعال در مراسم اربعین داشته باشیم، البته این امر نیازمند همراهی و تعامل همکاران حوزوی و نیز مسئولان استانی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان افزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و نیز شواهد موجود، تعداد شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی امسال نسبت به سالهای گذشته بیشتر خواهد بود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام رضا پرندیان، معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به ضرورت حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی نمایش اقتدار و همبستگی امت اسلام است و در این شرایط که دشمنان به دنبال ایجاد شکاف در اجتماع مسلمین هستند، این حرکت مردمی و معنوی خنثی کننده این حربه ها و دسیسه های ننگین خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای پیاده روی اربعین حسینی اندیشیده شده است، افزود: معاونین، اساتید، طلاب و... هرچه سریعتر هماهنگی های خود را برای حضور در این روز مهم انجام دهند.

در ادامه این مراسم، هر یک از معاونین برنامه و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر پیاده روی اربعین حسینی مطرح کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha