چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار با اشاره به این که راز اقتدار روز افزون سپاه پاسداران حرکت در راستای شاخص های انقلاب و ولایت فقیه است، گفت: وجود سپاه در عرصه های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی خود زمینه ای برای همدلی و همراهی بیشتر مردم و ملت با این نهاد انقلابی و اسلامی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار، اظهار داشت: سپاه عامل اقتدار کشور و نظام است و همین امر باعث ترس و خشم دشمنان و استکبار شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران باعث شده است که دشمنان به دنبال دسیسه و فتنه افکنی بین ملت و سپاه باشند.

این کارشناس حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دشمن باید به این مهم رسیده باشد که با تحریم و تهدید نمی تواند خدشه ای بر اقتدار سپاه و همدلی مردم با این نهاد انقلابی وارد کند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به این که راز اقتدار روز افزون سپاه پاسداران حرکت در راستای شاخص های انقلاب و ولایت فقیه است، افزود: وجود سپاه در عرصه های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی خود زمینه ای برای همدلی و همراهی بیشتر مردم و ملت با این نهاد انقلابی و اسلامی می باشد.

حجت الاسلام محمودی بیان داشت: اگر می خواهیم از فتنه ها و دسیسه های دشمنان آسیبی متوجه مملکت و نظام نشود، باید مردم و مسئولان در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت نموده و فرمایشات معظم له را نصب العین خود قرار دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha