جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیعیان لبنان که برای شرکت در اربعین حسینی به عراق آمده بودند، تاکید کردند: زیارت امام حسین (علیه السلام) والاتر از بهشت است، پس از راه زیارت امام حسین (ع) وارد عالم جدیدی شوید که با تقوا و فضلیت برای رسیدن به آن رقابت می کنید و مؤمن در آن مراتب تقوا و قرب الهی را طی می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار گروهی از شیعیان لبنان که برای شرکت در اربعین حسینی به عراق آمده بودند، تاکید کردند: زیارت امام حسین (علیه السلام) والاتر از بهشت است، پس از راه زیارت امام حسین (ع) وارد عالم جدیدی شوید که با تقوا و فضلیت برای رسیدن به آن رقابت می کنید و مؤمن در آن مراتب تقوا و قرب الهی را طی می کند.

ایشان افزودند: خواسته های مؤمنین در این مکان مقدس باید خواسته ای والا و بزرگ و به دور از تمامی خواسته های دنیایی باشد.

آیت الله نجفی تاکید کردند: مؤمنین باید با همکاری و همیاری داشته باشند و برای یاری یکدیگر و عدم گسترش تفرقه و کینه تلاش کنند؛ چرا که آزار دادن مؤمن از اعمال حرامی است که خداوند آن را دوست ندارد و به شدت به آن رسیدگی می کند.

معظم له از مؤمنین خواستند که رفتار و گفتارشان مطابق با سیره و رفتار اهل بیت (علیهم السلام) باشد و نمونه های حقیقی از شیعه تربیت یافته از اندیشه اهل بیت (ع) ارائه دهند.

متأسفانه زبان عربی در کشور های اسلامی و عربی مورد توجه قرار نمی گیرد

حضرت آیت الله بشیر نجفی بر اهمیت توجه به زبان عربی به عنوان زبان فقه، دین، عقیده، تفکر، فرهنگ و زبان اهل بهشت تاکید کردند و افزودند: متأسفانه ملاحظه می‌شود که کشور های عربی و اسلامی در توجه به زبان عربی ضعف دارند.

ایشان در دیدار گروهی از جوانان کربلا بر اهمیت مقابله با افکار گمراه کننده و فاسد که هدفش انحراف جوانان از راه مستقیم است تاکید و اشاره کردند: شما با خوش رفتاری و سعه صدر در راهنمایی مردم، بیان حق و راه های نجات کوشا باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha