سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجلیل از مبلغین اربعین حسینی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ همایش «حوزه، اربعین و جاذبه های حسینی»، یک شنبه هفتم آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵:۳۰ در مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری همایش «حوزه، اربعین و جاذبه های حسینی» خبر داد و گفت: این همایش برای طلاب و روحانیونی که قصد سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین دارند، تا پیش از سفر با موقعیت، فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور آشنا شوند.

وی با اشاره به سرفصل های این همایش، اظهار داشت: «مسائل سیاسی و اجتماعی عراق با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زمانی»، «اربعین و ظرفیت های جهانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری» و «امکانات، ظرفیت ها و خدمات مرکز مدیریت حوزه های علمیه به طلاب زائر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملک دار» از جمله سرفصل های ارائه شده در این همایش می باشد.

مدیر امور طلاب و ایثارگران حوزه ابراز داشت: آشنایی طلاب و روحانیون زائر با مسائل گوناگون عراق از جمله مباحث اجتماعی، فرهنگی، آداب و رسوم و ... از اهداف برگزاری این همایش است.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان ساخت: این همایش، یک شنبه، هفتم آبان ماه سال جاری از ساعت 15:30 الی 17:30 در سالن هایش های مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha