پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علما و انقلابیون بحرین

حوزه/ رژیم آل خلیفه با احکام قضایی انتقام جویانه و ظالمانه و سلب تابعیت شهروندان انقلابی و بازداشت هزاران نفر و زندانی کردن آنها تنها ثمره ای که برداشت می کند این است که مقاومت مردم و انزوای رژیم بیشتر خواهد شد و آنها دیگر نخواهند توانست سلطه سیاسی و اجتماعی خود را حفظ کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان های انقلابی بحرین با صدور بیانیه ای احکام قضایی ظالمانه و انتقام جویانه علیه تعدادی از علما و فعالان انقلابی و رسانه ای زندانی را محکوم کردند  و افزودند این زندانیان اکنون در معرض شدیدترین شکنجه ها و رفتارهای تحقیر آمیز قرار دارند.

در بیانیه نیروهای انقلابی آمده است: این احکام قضایی ظالمانه فقط موجب پافشاری مردم انقلابی بر ادامه دادن به راه انقلاب و مبارزه با رژیم جنایتکار آل خلیفه می شود و این مردم از تمام راه های ممکن با این رژیم مبارزه می کنند تا اینکه روزی شاهد آزادی زندانیان انقلابی و بازپس گرفتن حقشان در تعیین سرنوشت خویش و برپایی نظام سیاسی جدیدی باشند که آل خلیفه جنایتکار و قاتل در آن جایی نداشته باشد.

نیروهای انقلابی در ادامه تاکید کردند: رژیم آل خلیفه با احکام قضایی انتقام جویانه و ظالمانه و سلب تابعیت شهروندان انقلابی و بازداشت هزاران نفر و زندانی کردن آنها و زندانی کردن زنان و صدور اجکام قضایی خودسرانه و غیر عادلانه علیه آنها تنها ثمره ای که برداشت می کند این است که مقاومت مردم و انزوای رژیم بیشتر خواهد شد و آل خلیفه دیگر نخواهد توانست سلطه سیاسی و اجتماعی خود را حفظ کند و از نظر ما دادگاه های این رژیم دادگاه های مسخره ای است که درماندگی سیاسی آل خلیفه را نشان می دهد.

لازم به ذکر است این بیانیه توسط ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جریان العمل الاسلامی، جنبش حق، جنبش احرار البحرین، جنبش خلاص امضا شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha