سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در جمع مبلغین سوریه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این که عاقبت جنگ شامات پیروزی جبهه حق بر باطل است، اظهارداشت: إن شاءالله عاقبت این جنگ نیابتی فائق آمدن بر همه مشکلات خواهد بود و شما با استقامت در مقابل گروهک‌های تروریستی، به پیروزی‌های شگرفی در جهان دست خواهید یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جریان سفر به سوریه، در جمع مبلغین جهادی این کشور حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه شکر نعمت ولایت بر همگان لازم و واجب است، اظهارداشت: هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری سبب شده جبهه اسلام این‌چنین پیشتاز عرصه مبارزه با دشمنان شود و اگر نبود جهاد مردان بزرگی همچون سید حسن نصرالله امروز با مشکلات بسیاری مواجه بودیم.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه دنیا نیازمند معارف ناب اسلامی است، گفت: امروز وقتی دشمن قصد نشان دادن چهره‌ای زشت و دروغین از مکتب اسلام راستین را دارد، بر همه شما مبلغین لازم و واجب است که مبانی و معارف زیبای اسلام را در اقصا نقاط عالم ترویج کنید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رمز پیشروی و پیروزی بر دشمن را استقامت مجدانه با توکل بر خداوند متعال دانست و تصریح کرد: بنده نزدیک به چهل است که در تمامی مسائل انقلاب حضور داشتم و تا به امروز یک‌بار هم در استقامت ملت ایران خللی وارد نشده و این برگرفته از راه سیدالشهدا و اصحاب برومندش است.

وی در پایان، با بیان اینکه عاقبت جنگ شامات پیروزی جبهه حق بر باطل است، اظهارداشت: با توجه به اینکه خداوند وعده داده «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْکُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ»، إن شاءالله عاقبت این جنگ نیابتی فائق آمدن بر همه مشکلات خواهد بود و همان‌طوری که ما در دوران آغازین انقلاب، با استقامت در راه خدا بر ظلم کشورهای استکباری مقاومت كرديم شما نیز با استقامت در مقابل گروهک‌های تروریستی، به پیروزی‌های شگرفی در جهان دست خواهید یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha