جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی

روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) گفت: به نظر من روحانیان و مبلغان در مرحله نخست به تبلیغ در درون کشور بپردازند، مگر کسانی که به مجلس حمله کردند، داخلی نبودند، وظیفه طلاب و مبلغان این است که جلوی تفرقه ها و فرقه های انحرافی بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، با اشاره به مشکلات کشور سوریه بیان داشت: یکی از عواملی که سبب شده امروز سوریه به این اوضاع برسد تغییر ساختار فکری مردم است.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن در حال تفرقه افکنی در غرب و جنوب شرق کشور است و می خواهد با تفرقه افکنی بین نیروهای داخلی اوضاع کشور ایران را همانند کشور های همسایه نا امن کند.

این روحانی مدافع حرم در ادامه افزود: حضور روحانیان و مبلغانی که به زبان عربی مسلط هستند در سوریه می تواند کمک مهمی در عرصه فرهنگی داشته باشد. یکی از منویات رهبر معظم انقلاب غیر از عملیات نظامی  انجام فعالیت های فرهنگی و صادر کردن انقلاب اسلامی در منطقه است.

وی اظهار کرد: به نظر من روحانیان و مبلغان در مرحله نخست به تبلیغ در درون کشور بپردازند، مگر کسانی که به مجلس حمله کردند داخلی نبودند، وظیفه طلاب و مبلغان این است که جلوی تفرقه ها و فرقه های انحرافی بایستند.

حجت الاسلام فلاحی در پایان با اشاره به فعالیت های شهید حسین همدانی، خاطر نشان کرد: هر جا که نیرویی از تکفیری ها به عقب رانده شده اند اثر نیروهای ولایی همچون حاج حسین همدانی است نه ارتش و کشور روسیه که به فکر منافع خودش است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha