شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ محمد یزبک رئیس کمیته شرعی حزب الله طی سخنانی با اشاره به این که هر چقدر تهدید ها و تحریم ها علیه ما بیشتر شود، مقاومت ما بیشتر می شود، گفت: ما سربلند و سینه ستبر ایستاده ایم و تنها در برابر خداوند یکتا سر تسلیم فرود آورده و خواهیم آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک رئیس کمیته شرعی حزب الله طی سخنانی با اشاره به این که هر چقدر تهدید ها و تحریم ها علیه ما بیشتر شود، مقاومت ما بیشتر می شود، گفت: ما سربلند و سینه ستبر ایستاده ایم و تنها در برابر خداوند یکتا سر تسلیم فرود آورده و خواهیم آورد.

وی افزود: ترامپ، دولت و اطرافیان آن باید خفه شوند؛ چرا که حزب الله که آنان را به ستوه آورده است، به راه خود ادامه می دهد و توطئه آنان به خودشان بر می گردد.

شیخ یزبک تصریح کرد: امروز با جهانی پر از ظلم، توطئه و وحشی گری رو به رو هستیم، اما دست از جهاد و جانفشانی بر نخواهیم داشت، بلکه به این راه ادامه خواهیم داد و یقین داریم که به اذن خداوند متعال پیروز هستیم.

وی در پایان اشاره کرد: محور مقاومت امروز نقط ارتباط عراق سوریه و محل تلاقی رزمندگان و مجاهدین شده و این برخلاف خواسته آمریکاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha