پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حجتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: این انقلاب به ثمر نشسته است. هم خودمان آزاد شدیم و هم از کشورهای مظلوم دنیا حمایت می‌کنیم. صراحتاً هم می‌گویم هر جای دنیا ملت مظلومی دست به سمت ما دراز کنند، به فریادشان می‌رسیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: عداوت و دشمنی دولت آمریکا نسبت به ما مربوط به ترامپ دیوانه نیست. آمریکایی ها حتی قبل از انقلاب نیز با ما دشمنی داشتند که این عداوت و دشمنی بعد از انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دستشان به مراتب افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به این که ضربتی که انقلاب اسلامی ایران بر پیکره استعمارگران وارد کرده به عنوان داغی بر دل آنها مانده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند خاری می باشد که در چشم تمامی افراد ستمگر فرو رفته، لذا آنها به دنبال بهانه می‌گردند.

وی ضمن بیان این که دولت های غربی می دانند ایران یک مکتب مطلوب و صلح طلبانه در جهان را دارد و در خدمت مستضعفین است، عنوان نمود: آنها می خواهند ملت ها را در بی خبری و بی خردی نگه دارند و سرمایه و ثروت و ناموس آنها را دستخوش قرار دهند و بر آنها حکومت کنند. ایران در مقابل این ها ایستاد و انقلابش را صادر کرد، ملت‌ها را بیدار نمود و تظاهرات هایی را در مقابل دولت ها برپا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی افزود: ما می‌خواهیم بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) و حکومت کنیم که این نوع حکومت برگرفته از حریت و آزادگی است. بر اساس همان هیهات من ذله است که امام حسین (ع) فرمود.

این عالم کرمانشاهی انقلاب اسلامی را تحولی عظیم در جهان که به اراده الهی برای شکسته شدن قدرت های دنیایی شکل گرفته، دانست و ابراز داشت: ما باید تا زمانی که ان شاء الله این فرهنگ جدید اسلامی در دل ملت ها جا بیفتد، دست از ایستادگی در مقابل آنها نکشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تأکید بر این که ما از ترامپ نمی ترسیم از رؤسای قبل و بعدش هم واهمه نداریم، گفت: بدانند حرف های آنها در ملت ایران اثر نمی کند و ملت ایران ملتی منسجم  بوده و از خواب بیدار شده است.

وی با بیان این که تحریم سپاه غلط و بیجاست، گفت: سپاه پاسداران انقلاب یعنی پیکره کامل ملت ایران. آن‌ها اشتباه فکر می‌کنند که سپاه گروه مخصوص و قابل شمارش است. نمی فهمند سپاه در تمام شئون این مملکت راه دارد، هم در فرهنگ، هم در مسائل نظامی و مقابله با دشمنان و هم در عرصه‌های سازندگی؛ سپاه نهاد بسیار بزرگی است، آنها فکر می‌کنند از طریق بر روی سپاه می توانند داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی عنوان نمود: الآن نیز این انقلاب به ثمر نشسته است. هم خودمان آزاد شدیم و هم از کشورهای مظلوم دنیا حمایت می‌کنیم. صراحتاً هم می‌گویم هر جای دنیا ملت مظلومی دست به سمت ما دراز کنند، به فریادشان می‌رسیم.

وی گفت: مسئولین ما نیز بدانند همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آنها در مقابل خواسته ها به ما تسلیم نمی شوند، لذا باید در مقابل شان بایستیم. چرا که هر قدم جلو برویم آن ها ناامید می شوند، هر قدم که عقب برگردیم، آنها بهانه بالاتری از ما می‌گیرند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان این که به اندازه ذره ای از آنها نمی ترسیم، تأکید کرد: نسبت به آن ها و حرف های شان خنده مان می گیرد. خدا به ما قوت قلبی داده و می‌دانیم آنها نابود شده هستند، این مسایل همگی راهگشا برای فرج امام زمان (عج) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha