جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محسن حججی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر ضرورت اتحاد و وحدت بین مذاهب اسلامی در شرایط کنونی، گفت: متاسفانه اختلاف بین امت اسلامی میدان را برای فته گران و تفرقه افکنان مهیا کرده و هر طور که بخواهند در امور کشورهای اسلامی دخالت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان اسلام از هر ترفندی برای ایجاد فتنه در میان مسلمین استفاده می کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: فتنه انگیزی دشمنان در این چند سال با تشکیل گروهک های تروریستی در خاورمیانه خود را نشان داده و می بینیم که آتش جنگ و خونریزی کل منطقه را فرا گرفته است.

وی با اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت(علیهم السلام)، تاکید کرد: شهدایی همانند شهید محسن حججی که نمونه یک مبارزه و عاشق اهل بیت(ع) بود، شجاعانه جان خود در راه اسلام و شیعه فدا کردند.

حجت الاسلام والمسمین حجتی ادامه داد: امروز شهدای حرم حامل پیامی جهانی برای سردمداران فتنه هستند و این پیام چیزی نیست جز این که گروه هایی همانند داعش نه تنها مسلمان نیستند، بلکه نمی توان آنها را در زمره انسانها به حساب آورد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اتحاد و وحدت بین مذاهب اسلامی در شرایط کنونی، گفت: متاسفانه اختلاف بین امت اسلامی میدان را برای فته گران و تفرقه افکنان مهیا کرده و هر طور که بخواهند در امور کشورهای اسلامی دخالت می کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به این که برای شناخت دشمن، نیازمند بصیرت دینی و اسلامی هستیم، اظهار داشت: اکنون به جز وحدت بین کشورهای اسلامی نیازمند داشتن بصیرت در بحث دشمن شناسی هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: باید قدر شهدایی که برای خاموش کردن فتنه های دشمنان دین خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند، به خوبی دانست و آنان را مردان دین خدا معرفی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha