چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ آیت الله علما با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: امروز دشمنان به دنبال کم رنگ کردن نقش قرآن در زندگی است، زیرا می داند عامل قدرت و اقتدار کشورهای اسلامی همین آموزه های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه، اظهار داشت: انس و الفت به کتاب آسمانی قرآن سعادت و رسیدن به خداوند بزرگ را به دنیال دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان کرد:کسانی که با قرآن انس عمیقی دارند همیشه در جامعه موفق بوده و از رفتاری قرآنی و درست برخوردار هستند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه انس با قرآن برای هر انسانی سعادت است، افزود: باید از فرصت هایمان که روز به روز از دست می روند در مسیر یادگیری پیام های سعادت بخش قرآن بهره ببریم.

آیت الله علما تاکید کرد: قرآن کریم و سیره رسول خدا (ص) دو بازوی قدرتمند اسلام هستند و همین دو عامل باعث ترس دشمنان خدا از دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی که رهبرش درس آموخته مکتب قرآن است، می بینیم که این انقلاب اقتدار عجیبی در دنیا پیدا کرده است و تمام ابرقدرتهای جهان سر تعظیم در مقابلش فرود آورده اند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز دشمنان به دنبال کم رنگ کردن نقش قرآن در زندگی است، زیرا می داند عامل قدرت و اقتدار کشورهای اسلامی همین آموزه های قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: با این وجود برخی از کشورهای مسلمان که حتی زبانش عربی است هرگز نتوانسته اند به مفاهیم درست قرآن پی ببرند و امروز در دام فتنه دشمنان دین خدا به دام افتاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha