چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید حججی که به تازگی توسط عناصر ددمنش و تروریست داعش به شهادت رسید نمونه ای از یک انسان با تقوا و پرهیزگار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، ظهر امروز در درس اخلاق که در جمع فرماندهان سپاه پاسداران قرارگاه منطقه ای نجف اشرف برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک شدن به خداوند و قرب عندالله باید تنها و اصلی ترین هدف هر انسان باتقوا و مومن باشد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امام سجاد (ع) می فرمایند که حضرت موسی (ع) از پروردگاه می پرسد که چه کسانی مقرب درگاه تو هستند و خداوند این شرایط برای برای حضرت موسی تشریح می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از شرایط قرب و نزدیکی به درگاه خداوند متعال قلب و ضمیر پاک انسان است که وی را به درجات عالیه می رساند، زیرا هر کسی قلب و دلی پاک و با تقوا داشته باشد بی شک از مقربان بارگاه الهی محسوب می شود.

آیت الله علما در ادامه به شهادت مظلومه شهید محسن حججی به دست دیو صفتان داعش اشاره کرد و گفت: شهید حججی که به تازگی توسط عناصر ددمنش و تروریست داعش به شهادت رسید نمونه ای از یک انسان با تقوا و پرهیزگار بود.

امام جمعه کرمانشاه به دیگر صفات انسان های با تقوا اشاره کرد و افزود: مومن و مسلمان واقعی هرگز نباید ناظر شکسته شدن حرمت خداوند باشد و در این وضعیت باید غضبناک باشد و علیه آن شخص یا جلسه خروش کند که نمونه بارز این مورد، قیام امام حسین (ع) علیه ظلم و بیداد یزیدیان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: یکی دیگر از شخصیت های افراد با تقوا دین محوری بودن آنها در زندگی روزمره شان است و هرگز یک قدم از دین خداوند متعال خارج نمی شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha