پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حقانی

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) از آغاز ثبت نام کارگروه‌های علمی جهت برگزاری نخستین همایش بین المللی «جایگاه زن و خانواده از دیدگاه مذاهب اسلامی» خبر داد.

ریحانه حقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: نخستین همایش بین‌المللی «جایگاه زن و خانواده از دیدگاه مذاهب اسلامی» از سوی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و با همکاری جامعه‌الزهرا(س) در اردیبهشت ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، ترسیم دور نمای جامعه فقهی زن و خانواده بین مذاهب اسلامی، شناسایی معضلات حقوقی زن و خانواده در جهان اسلام و ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: جامعه‌الزهرا(س) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، در راستای گسترش فرهنگ پژوهش، رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی در میان قشر زنان به تشکیل کارگروه‌های علمی جهت نگارش آثار در محورهای اصلی فراخوان همت گمارده است.

خانم حقانی، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه جشنواره را تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری عنوان  کرد و افزود: مقالات برگزیده همایش بین المللی «جایگاه زن و خانواده از دیدگاه مذاهب اسلامی» به صورت مقالات علمی- پژوهشی و ثبت درISC منتشر می شود.

وی تأکید کرد: در این راستا، معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) در کنار حمایت علمی، برنامه تشویق مالی را برای همه شرکت‌کنندگان در همایش پیش‌بینی کرده است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در همایش جهت ثبت نام در کارگروه‌های علمی تا ۲۵آبان ماه، به مرکز تخصصی فقه و اصول جامعه‌الزهرا(س) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۶۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha