سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حوزه و دانشگاه

حوزه/ حجت الاسلام احمدزاده فرد با اشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: باید همان روحیه انقلابی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در کشور حاکم بود در دانشگاه ها و حوزه ها ادامه یافته و انقلابی بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین احمدزاده فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه در اندیشه امام خمینی(ره)، اظهار داشت: دو نهاد مهم در آینده کشور سرنوشت سازند از این رو هر دو نهادو همانطور که امام فرمود اگر دانشگاه اصلاح شود، مملکت هم اصلاح می شود.

وی ادامه داد: اگر انحرافی ولو کوچک در این دو نهاد مهم و انقلابی به وجود بیاید، آثار و تبعات آن کل جامعه را در بر می گیرد بنابر این باید همان روحیه انقلابی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در کشور حاکم بود در دانشگاه ها و حوزه ها ادامه یافته و انقلابی بمانند.

امام جماعت مسجدالنبی(ص) تهران عنوان داشت: تعهد همراه با تخصص یکی از لازمه های دانشجویان و حوزویان می باشد و امیدواریم وحدت حوزه و دانشگاه در عمل محقق شود.

حجت الاسلام احمدزاده فرد در پایان با اشاره به نقش خبرگزاری حوزه در هدایت فکری افکار عمومی، گفت: امیدواریم این خبرگزاری بتواند نقش اثرگزار خود را در سایر رسانه ها ایفا کند و در ارائه محتوای غنی به عموم مردم اقدام کند.

خاطر نشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha