سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام حاجیلویی(تیتر)

حجت الاسلام حاجیلویی گفت: باید برای اجرایی شدن مساله وحدت میان حوزه و دانشگاه از فضاهای مشترک میان طلاب و دانشگاهیان مانند انجمن های اسلامی، بسیج و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان حجت الاسلام مهدی حاجیلویی، عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان عصر روز گذشته درجلسه شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، با اشاره به اهبمت وحدت میان حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه در حد همایش و سمینار باقی مانده است.

وی با اشاره به این که امروز نیاز دانشگاه ها به مسائل معرفتی و اعتقادی که از سوی حوزه تولید می شود، بیش از گذشته است و باید در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد، افزود: باید برای اجرایی شدن مساله وحدت میان حوزه و دانشگاه از فضاهای مشترک میان طلاب و دانشگاهیان مانند انجمن های اسلامی، بسیج و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها استفاده کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان ادامه داد: در همدان بیش از ۵۰۰۰ دانشجوی شب خواب وجود دارد و حوزه علمیه باید برای همه این افراد برنامه ریزی کند، چرا که ظرفیت تبلیغی مناسبی در این زمینه وجود دارد.

وی در پایان گفت: در دانشگاه بوعلی در طول سال بیش از ۲۰۰ واحد معارف تدریس و ارائه می شود و در طول هفته بیش از ۱۰۰ ساعت دروس معارفی در دانشگاه تدریس می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha