جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ابزارهای تبلیغاتی برای کم رنگ کردن اعتقاد ملت ایران استفاده می‌کندو عنصر دین و اعتقاد درونی ملت انقلابی را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه نفوذ خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در جمع مسئولان شهرستان تاکستان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در نهایت اقتدار و قدرت قرار دارد، اظهار کرد: این مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی سبب شد تا دشمنان پای میز مذاکره بیایند.

عضو خبرگان رهبری افزود: آمریکا زمانی می گفت که همه پیچ های هسته ای ایران را اگر بتواند، باز می کند، ولی اکنون سر میز مذاکره می نشیند و لذا ما باید همیشه آمادکی مقابله با توطئه های دشمنان و استکبار را داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمن بعد از اینکه نتواست از راه های مختلف به مقابله با ایران اسلامی بپردازد، از در فرهنگ و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده است و لذا باید هوشیار و آگاه بوده و خود را مجهز به سلاح دین و فرهنگ اسلامی کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین به مسئله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و بیان داشت: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی عمق توطئه‌ها و دشمنی آمریکا ضد ملت ایران را نشان می‌دهد واین توطئه‌ها امروز به روش‌های مختلف ادامه دارد و همانطور که جوانان انقلابی و مبتکر با اقدام خود در تسخیر لانه جاسوسی، دشمن را از هرگونه حرکت بازداشتند، نسل جوان و انقلابی امروز هم با آگاهی از عمق دشمنی آمریکا ضد ایران مانع عملی شدن توطئه‌های آن شده است.

وی اظهار کرد: ابتکار جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به قدری تاثیرگذار بود که حضرت امام خمینی (ره) در توصیف این اقدام انقلابی، از آن به عنوان "انقلاب دوم" یاد کردند واین توصیف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به سبب سطح توطئه و خباثت‌های آمریکا در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ضد ملت ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: ابتکار جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به قدری تاثیرگذار بود که حضرت امام خمینی (ره) در توصیف این اقدام انقلابی، از آن به عنوان "انقلاب دوم" یاد کردند. این توصیف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به سبب سطح توطئه و خباثت‌های آمریکا در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ضد ملت ایران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha