پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علامه در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شورای عالی حوزه‌های علمیه و جمعیت هلال‌احمر گفت: امضای این تفاهم‌نامه فرصت بسیار مناسب و بستر خوبی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در جمعیت هلال‌احمر به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌ علامه در دیدار مدیر عامل و جمعی از اعضای جمعیت هلال‌احمر استان قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در دفتر ایشان در قم برگزار شد، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های این نهاد مردمی تواند سد منشأ آثاری خیری در جامعه باشد.

وی بابیان این که هفتادسال از تأسیس و راه‌اندازی جمعیت هلال‌احمر در ایران گذشته است افزود: به نظر می‌رسد 70 سال گذشت زمان فرصتی خوبی است که مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد مردمی را بررسی و از خدمات و کارهای ارزنده آن‌ها قدردانی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر در سال‌های گذشته بر این سازمان به‌خوبی و فراتر از حد توان و انتظارات وظایف و اقدامات خود را انجام داده که بسیار شایسته قدرانی و قابل‌توجه است.

حجت‌الاسلام علامه با تأکید بر اهمیت آغاز آموزش‌ها از سنین خردسالی عنوان کرد: نقطه آغاز آموزش‌ها در جمعیت هلال‌احمر استان قم از سنین قبل از دبستان آغاز می‌شود و کودکان این محدوده سنی، در قالب طرح غنچه‌های هلال‌احمر آموزش‌های لازم را می‌بینند تا در آینده و در سنین جوانی تبدیل به یک نیروی متخصص و باتجربه در عرصه خدمات‌رسانی اجتماعی شوند.

وی بابیان اقدامات و برنامه‌های فرهنگی جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: هلال‌احمر قم در برنامه‌ای فرهنگی و اجرای طرح‌های مذهبی و ارزشی همواره در جایگاه‌های برتر کشوری قرار داشته است.

حجت‌الاسلام‌ علامه با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شورای عالی حوزه‌های علمیه و جمعیت هلال‌احمر استان قم اضافه کرد: امضای این تفاهم‌نامه فرصت بسیار مناسب و بستر خوبی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در جمعیت هلال‌احمر به وجود آورده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم با تأکید بر اقدامات و فعالیت‌های کانون طلاب سازمان هلال‌احمر، عنوان کرد: باید این کانون به‌صورت تخصصی و متناسب با شرایط جامعه دسته‌بندی و ساماندهی شود تا توانایی‌های لازم را برای ورود به مشکلات و معضلات فکری و فرهنگی را کسب کند؛ چراکه آمار و تعداد مشکلات و معضلات اجتماعی به‌مراتب بسیار بیشتر از حوادث طبیعی و اتفاقات غیرمنتظره است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha