جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: نزدیک به دو میلیون داوطلب در صنوف مختلف هلال‌احمر وجود دارند که کانون طلاب یکی از رسته‌های داوطلبان جوان آن به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علی‌اصغر پیوندی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و امام‌جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، فعالیت‌های هلال‌احمر را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: فعالیت جمعیت هلال‌احمر بر اساس کار داوطلبانه صورت می‌گیرد. 
وی افزود: نزدیک دو میلیون داوطلب در صنوف مختلف هلال‌احمر وجود دارند که کانون طلاب یکی از این رسته‌های داوطلبان جوان به شمار می‌رود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر به اهداف این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر چهار هدف ازجمله کرامت انسانی و احترام به انسان‌ها که به‌عنوان شعار اولیه بر اساس آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی بوده را دنبال می‌کنیم، همچنین تلاش برای کاهش آلام در حوادث طبیعی، کمک به ارتقای سلامت در عرصه درمان و ترویج صلح و دوستی و پرهیز از خشونت چهار هدف جمعیت هلال‌احمر بوده که آن را دنبال می‌کنیم.
وی تأکید کرد: جمعیت هلال‌احمر اهدافی را برای خودتنظیم کرده است که مهم‌ترین هدف امداد و نجات است که به‌نوعی پیشانی کار هلال‌احمر است.
پیوندی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و عنوان کرد: فعالیت‌های بسیاری درزمینه فرهنگی و اجتماعی ازجمله بخش سازمان جوانان هلال‌احمر، تشکیل کانون‌های غنچه‌های هلال تا طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و اساتید انجام‌شده است. 

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha