پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا بیگی

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان قصر شیرین، حضور روحانیون در مناطق زلزله زده را بسیار اثرگذار دانسن و گفت: یک فرد روحانی با شناختی که از جامعه دارد و با توجه به حضوری که در حوزه های علمیه داشته، می تواند برای حل مشکلات اجتماعی راهکار ارائه دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، امید رضا بیگی، ظهر امروز به همراه مدیر و روحانیون حوزه علمیه قزوین در بازدید از روستای فتاح بیگ از توابع شهرستان قصر شیرین، اظهار کرد: شهرهای زلزله‌زده با توجه به نزدیکی استان‌های معین تقسیم شده‌اند؛ به طور مثال امدادرسانی به شهرهای قصرشیرین به استان لرستان، کلارک به کردستان، دالاهو به مرکزی و سرپل ذهاب به استان همدان واگذار شده است.

وی افزود: نیروهای امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان قصر شیرین، در تمام ساعات شبانه روزی در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت نیاز به ارائه خدمات امدادی بپردازند.

بیگی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران شهرستان به دستور فرماندار پس از وقوع زمین لرزه  همیشه در حال آماده باش کامل است تا در صورت نیاز امدادگران هلال احمر را به هرجایی از شهرستان منطقه اعزام  نمایند.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان قصر شیرین تصریح کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور خود در برنامه ها و انجام فعالیت های بسیار آرامش را برای ساکنان قصر شیرین به وجود آورده است.

رضا بیگی خاطرنشان کرد: به دلیل حضور مستمر و فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین به خصوص در زمان های خاص که همیشه یاری گر همنوعان خویش هستند برای مردم این شهرستان کاملا شناخته شده است.

وی ادامه داد: صلابت و شجاعت اعضای خدمت رسان جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین به گونه ای است که همواره با یک گام جلوتر از دیگر دستگاه ها برای ارائه خدمت به همنوعان خویش حضور دارد.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان قصر شیرین ضمن قدردانی از حضور تاثیر گذار روحانیون در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیان داشت: همیشه در قدم اول نگاه ها به سمت روحانیون جامعه می رود و این قشر از جامعه به عنوان یکی از مهم ترین اقشاری که در عرصه فرهنگ تاثیرگذار هستند، شناخته می شوند و یک فرد روحانی با شناختی که از جامعه دارد و با توجه به حضوری که در حوزه های علمیه داشته، می تواند برای حل مشکلات اجتماعی راهکار ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha