جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آصفی

حوزه/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در بارش برف اخیر درمجموع بیش از ۶۰۰۰ نفر ازمسافران اسکان داده شدند. همچنین در محورهای کوهستانی و روستایی و صعب العبور خدمات امدادی توسط هلال احمر ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر حسن آصفی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، گفت: تعامل و همکاری متقابل در راستای تشکیل گروه های امدادی هلال احمر از بین طلاب و همچنین بهره گیری از امکانات و حمایت ها در راستای استقرار و تقویت آن ها یکی از اهداف مهم انعقاد تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با حوزه استان است.

وی افزود: حضور روحانیون در جریان امدادرسانی به زلزله زدگان مناطق مختلف استان کرمانشاه ثابت کرد که باید بیشر از ظرفیت های حوزه و روحانیت بهره برداری شود.

 آصفی در ادامه با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در چند سال اخیر فعالیت چشمگیری داشته و به خوبی در سطح منطقه و جهان درخشیده است، اظهار کرد: خدمات هلال احمر به حدی ارزنده بوده که در حال حاضر در خیلی از حوادث اگر جمعیت حضور نداشته باشد، عده زیادی از مردم جانشان را از دست می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد:  همراهی سایر نهادها با این جمعیت مردمی، امری ضروری است و باید کاری کنیم که هلال احمر جایگاه مناسب‌تری پیدا کند.

وی به رسیدگی به مسافرین در راه مانده در برف اخیر اشاره کرد و بیان داشت: کار امداد و نجات مسافران در محورهای اصلی استان به پایان رسیده و امدادگران هلال احمر پس  از انتقال مسافران، نسبت به رهاسازی خودروها و توزیع بسته های غذایی میان مردم اقدام کردند.

وی افزود: در بارش برف اخیر در مجموع بیش از ۶ هزار نفر از مسافران اسکان داده شدند، همچنین در محورهای کوهستانی و روستایی و صعب العبور خدمات امدادی توسط جمعیت هلال احمر ارائه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha