یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به نقش مهم حوزه های علمیه در کشور اشاره و با تاکید بر این که حوزه و روحانیت در صیانت از انقلاب و نظام با هیچ کسی تعارف ندارند، گفت: حوزه های علمیه پیشتاز حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان قزوین، در مدیریت حوزه علمیه استان، با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، به رسالت های حوزه و روحانیت در عرصه انتقال آرمان های انقلاب به نسل های سوم و چهارم  اشاره کرد و گفت: شناخت هویت و حقیقت انقلاب اسلامی از جمله مسائل بسیار مهم است و برای دفاع از انقلاب باید هدف های انقلابی برای نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: طلاب و روحانیون در زمینه نشر احکام و معارف دین مبین اسلام و تبیین اهداف انقلاب اسلامی نقش اثر گذاری دارند که باید بیش از پیش به این رسالت عظیم خود بپردازند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی و ارزش های آن، فرهنگ غرب را با تقویت معنویت و توجه به مقدسات به چالش کشیده است، افزود: دشمنی های نظام سلطه و غرب با تفکر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ادامه خواهد داشت، لذا برای مقابله با این توطئه ها باید خود را مجهز به علم و تقوا و معنویت کرده و شرایط جامعه را برای آحاد مردم تبیین نماییم.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم هوشیاری در برابر هجمه های فرهنگی دشمن، بیان داشت: دشمن با ایجاد چالش و شبهات در جامعه در صدد بدبین کردن جوانان نسبت به دین، اعتقادات مذهبی و ایجاد بی تفاوتی در برابر مسائل جامعه و تغییر ارزش ها در نزد مردم است

مدیر حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: آمریکا و ایادیش با تهدید، تحریم، حمله نظامی، تهاجم فرهنگی، و ...، هرکاری که می توانسته اند که جلوی انقلاب اسلامی ایران را بگیرند، انجام داده اند و هر بار نیز با شکست مواجه شده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین به نقش مهم حوزه های علمیه در کشور اشاره و با تاکید بر این که حوزه و روحانیت در صیانت از انقلاب و نظام با هیچ کسی تعارف ندارند، خاطرنشان کرد:  امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت های مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه پیشتاز حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حوزه‌های علمیه همواره و در طول تاریخ، کانون تربیت عالمان ربانی و سربازان امام زمان (عج) بوده اند که به عنوان وارثان پیامبران، در راه اعتلای دین خدا و گسترش پیام آسمانی اسلام کوشیده اند.

انتهای پیام.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha