پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مهرارا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه گفت: پیام و وصیت‌نامه شهدا مکتب انسان‌سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارکه فجر اظهار داشت: شهدا سهم بزرگی در این انقلاب دارند و بی‌شک طبق آنچه خداوند در قرآن فرموده، شهدا، زندگی زیبا و پر از نور و برکتی خواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه تصریح کرد: شهدا پرچم‌داران این انقلاب و ادامه‌دهندگان راه امام حسین (ع) بودند؛ امروز شهدا رفته‌اند اما باید کسانی باشند که با معرفت و شناخت، این پرچم را نگه‌دارند.

وی افزود: همچنین ما باید تلاش کنیم تا انتقال‌دهنده پیام شهدا باشیم، بسیجیانی که عکس شهدا را منتشر می‌کنند، باید فرازی از وصیت و پیام آن شهید را در عکس‌ها و پوسترها بگنجانند تا مردم بدانند که هدف آن شهید چه بوده و در چه مسیری به شهادت رسیده است.

حجت‌الاسلام مهر آرا خاطرنشان کرد: پیام و وصیت‌نامه شهدا درواقع مکتب انسان‌سازی است و شهدا با خون خود، پیامشان را هدف‌گذاری کردند.

وی به انقلابی بودن و انقلابی ماندن اشاره کرد و افزود: انقلابی بودن و انقلابی گری وابسته به نوع ایمان ما است.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه اتصال انقلاب اسلامی به منبع لایزال الهی را از اصلی‌ترین تفاوت‌های این انقلاب با بقیه انقلاب‌ها عنوان کرد و گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به منبع لایزال الهی که همان قرآن کریم است از دلایل اصلی استواری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ممکن است برخی افراد دچار اشتباه شده و گمراه شوند ولی استحاله اصل انقلاب و آرمان‌هایش غیرممکن خواهد بود.

حجت‌الاسلام مهر آرا با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در طول تاریخ با اقداماتی چون به راه انداختن جنگ با امام حسین (ع)، قبول نکردن خلافت امیرالمؤمنین و لعن ایشان، کشیدن کاریکاتورهای متعدد از پیامبر اکرم (ص) و توهین به قرآن و هزاران نقشه دیگر همواره به دنبال راهی برای ضربه زدن و نابودی اسلام و مسلمانان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش‌های مکرر دشمن چون اسلام متصل به چشمه لایزال الهی است فروپاشی آن غیرممکن است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha