پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قائمشهر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ایام الله دهه فجر را فرصتی برای بازنگری در اهداف انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر این که وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل در همه جلسات مرور شود، گفت: مسئولان باید با توجه به این اهداف متعالی مسیر آینده کشور را تعیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و همچنین گرامیداشت ایام فاطمیه، ایام الله دهه فجر را فرصت مغتنمی در بازنگری به اهداف و آرمان های انقلاب از سوی مسؤولان دانست و گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل باید در همه جلسات مرور شود.

وی با بیان این که انقلاب براي احياي فرهنگ دین، حاكميت ديني و اصول فراموش شده ديني آمده بود، افزود: در طول دوران مبارزات نهضت خیلی ها برای جلوگیری از پیروزی انقلاب سنگ اندازی و تلاش کردند اما با درایت امام خمینی(ره) نتوانستند موفق شوند و حق بر باطل پیروز شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یوم‌الله دهه فجر هر ساله باید پرشور تر از سال گذشته برگزار شود، بیان داشت: یوم الله تنها یک کلمه نیست بلکه این ملت در سال 57 یک کار بزرگ و استثنایی انجام دادند و به همین دلیل این روز ایام به یوم الله نامگذاری شده است.

وی با بیان این که برخی ها در گذشته خواسته امام راحل و یارانش را آرمانی و به دور از ذهن ها تصور می کردند، گفت: اما فکر نمی کردند كه انقلاب پيروز شود و اکنون سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم و وارد چهلمین سال انقلاب می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که امام راحل همواره قاطعانه سخن مي گفت، گويا كه آينده را مي‌ديد، گفت: امروز متوجه مي شويم كه امام خمینی(ره) آینده نگری داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان بايد هوشيار باشند كه دشمن كسی را برای اغوا در نزدیک آنان نفوذ ندهد تا با نفوذ به دنبال انحراف انقلاب باشند و به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی با بیان این که اگر فاطمه زهرا(س) شرايط پديد آمده را تحمل مي كرد به او احترام مي گذاشتند، اما اين چنين نشد، یادآور شد: حضرت فاطمه(س) سکوت نکرد، چون یاران پیامبر گرامی اسلام به انحراف رفته بودند و حتي بلال اذان‌گو نيز وقتي فهميد انحراف رخ داده دیگر در مسجد اذان نگفت چرا كه وصيت بيامبراسلام اجرا نشد و ابوبکر به خلافت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت مودت و همدلی مسئولان و پایبندی به اندیشه امام راحل از سوی آنها تأکید کرد و گفت: انديشه های متعالی امام خمینی(ره) را بايد در وصيت نامه ایشان مرور کنیم و لطف خدا بود كه این وصیت‌نامه به عنوان راهنماي آيندگان از سوی امام نوشته شود.

امام جمعه قائمشهر افزود: وصیت نامه امام خمینی(ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی به خصوص در ایام دهه فجر باید مورد توجه و بازخوانی قرار گیرد، چراکه یادآوری این موارد خود عاملی برای استحکام و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسیر کسانی که می خواهند از اندیشه امام خمینی(ره) فاصله بگیرند، جدا است، تصریح کرد: اما کسانی که به اندیشه های والای امام راحل اعتقاد دارند بايد وصيت نامه سیاسی الهی ایشان را مطالعه و اجرا كنند.

وی با بیان این که امسال باید در راهپیمايي 22 بهمن حضور پررنگ و با شكوه‌تر داشته باشیم، تصریح کرد: باید قدر این ملت همیشه در صحنه را دانست و برای جلب رضایت این مردم معضلات و مشکلات امور از میان برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که امروز همه تلاش مدیران کشور باید رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم باشد، خاطرنشان کرد: مطالبه و خواسته مردم از مسئولان چیز زیادی نیست و به همین دلیل مسؤولان باید در این خصوص تدبیر کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه برخی سازمان ها و ادارات برای مردم مشکل آفرینی می کنند و این شایسته و شأن مردم نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مسئولان وظیفه دارند در جهت تحقق خواسته های مردم گام های مستحکم تری بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مردم از وعده و شعارهای بی پشتوانه و توخالی خسته شده اند، گفت: این مردم انتظار دارند مسؤولان در عمل به وعده های خود به ویژه در حوزه اقتصادی جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha