پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله نظری خادم الشریعه

حوزه/ همزمان با ایام الله دهه فجر از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، همزمان با ایام الله دهه فجر از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه تجلیل می شود.

براساس این گزارش، این مراسم با عنوان جشن بزرگ دهه فجر و پاسداشت سفر تاریخی آیت الله نظری خادم الشریعه به نوفل لوشاتو و بازگشت در معیت معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ این مراسم فردا یک شنبه از ساعت 15 الی 17 در مسجد جامع شهر زیراب سوادکوه با سخنرانی محمد اسلامی، استاندار مازندران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمود نظری، فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با بیان این که این مراسم هر ساله همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود، گفت: امسال نیز این مراسم از سوی مردم قدرشناس و عالم دوست سوادکوه  برگزار می شود.

وی به نقش برجسته مردم سوادکوه در دوران مبارزات نهضت انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم این خطه به ویژه عشایر سوادکوه علاقه خاصی به والد حقیر آیت الله نظری داشته و دارند.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با بیان این که در دوران مبارزات  نهضت پس از تأکید امام خمینی(ره) بر ضرورت استعفای نمایندگان مجلس و با دستور آیت الله نظری، دکتر سوادکوهی نماینده وقت سوادکوه و قائمشهر در مجلس در تبعیت از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استعفا کرد، خاطرنشان کرد: آیت الله نظری به منظور تقدیم همراهی و تبعیت عشایر و مردم سوادکوه و همچنین نامه استعفای دکتر سوادکوهی به امام خمینی(ره) به نوفل لوشاتو رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری با اشاره به این که امام خمینی(ره) در پاسخ به اظهار لطف مردم سوادکوه در نامه ای خطاب به آیت الله نظری از عشایر و مردم این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند، بیان داشت: به همین منظور و برای یادآوری خاطرات دوران مبارزات این برنامه امسال در سوادکوه و زادگاه آیت الله نظری خادم الشریعه برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha