جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام حسینی راد با پیشنهاد خواندن وصیتنامه های شهدا در برنامه های صبحگاهی مدارس، گفت: با این کار می توانیم نسل جدید و آینده را با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد، ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد، برگزار شد، گفت: کارهای بسیار خوبی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهاد صورت گرفته ولی بایستی بیشتر تلاش کرد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد با اشاره به اینکه بایستی از انرژی و بنیه نسل جوان و دانشجوی کشور در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد، افزود: دست کم گرفتن این قشر اصلا درست نیست، بلکه باید آنها را در اجرای برنامه های شهدا و یادمان دخالت دهیم تا برای حضور در این مراسمات جذب شوند.

وی خاطر نشان کرد: دربین دانشجویان طرح های بسیار ناب و جدیدی است که باید  به خوبی مورد استفاده قرار گیرد و باعث ترغیب و تشویق اقشار مختلف مردم برای حضور در یادواره ها و مراسمات شهدا شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد با اشاره به این که برگزاری یادمان های شهدای ادارات بسیار تاثیرگذار است، ابراز داشت: نصب تصاویر شهدا در ادارات باعث ایجاد حال و هوای معنوی در محل کار شده و در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موثر خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی راد در پایان به برگزاری صبحگاه ها در مدارس با خواندن وصیت نامه های شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: با این کار می توانیم نسل جدید و آینده را با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا سازیم و به گونه ای در ماندگاری این ارزش ها در کشور گام مثمر ثمری برداریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha