جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بافق

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد، تقویت وحدت را مهمترین نیاز امروز کشور دانست و گفت: پیروزی انقلاب باعث بر هم ریختن تفکرات قدرت های جهان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه یزد در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بافق با گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب، شوروی و آمریکا به عنوان ابرقدرت در کشور‌ها تاخت و تاز می کردند تعدادی از کشور‌ها مستعمره آمریکا و تعدادی مستعمره شوروی بودند لکن زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید نشان داد که ایران در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و استقلال خود را حفظ می‌کند.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در طول این ۴۰ سالی که از عمر انقلاب گذشته است مشکلات زیادی را برای کشور ما ایجاد کردند گفت: تحریم‌ها، برجام نشات گرفته از دشمنی آمریکا با ایران است، اما کشور ما هیچ وابستگی به آن‌ها و دیگر کشورها ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها مسئله‌ای که الان مهم است وحدت و یگانگی است افزود: این دو مسئله می تواند همه نابسامانی‌ها را سامان دهد و همه افراد با هر دیدگاه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی باید در کنار هم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در پایان گفت: خوشبختانه وحدت و انسجام وجود دارد و حرکات خوبی انجام شده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha