جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به این که امروز دشمنان با اصل اسلام و انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی دشمن هستند، گفت: تشکیل «بسیج جهان اسلام» عملاً کلید خورده است وان شاءالله زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: خوشبختانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه  و اندیشمندانه مقام معظم رهبری نه تنها توانسته در برابر تمام تهدیدات استکبار جهانی ایستادگی نکند، بلکه در تمام عرصه ها پیشرفت های خوب و ارزشمنددی را به دست آورده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان قزوین تصریح کرد: پیشرفت های کشور مرهون خون شهدا و وحدت و همدلی ملت ایران بوده که باید شکرگزار آن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این که امروز بسیج در عرصه جنگ نابرابر نرم در وسط میدان است، اظهار کرد: بسیج از بطن مردم است و در قالب حلقه های صالحین مشغول تربیت جوانان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی است و به فرمان رهبرشان «آتش به اختیار» ماموریت های خود را انجام می دهد.

حجت الاسلام معبودی با تاکید بر این که فرمانده معظم کل قوا توصیه کردند که استقامت ملت ایران باید حفظ گردد، یادآور شد: تشکیل «بسیج جهان اسلام» عملاً کلید خورده است وان شاءالله زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به همراهی عمال خود در منطقه برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی کمر همت بسته بودند و خواستند شاخ و برگ های انقلاب را قطع کنند، اما در سوریه و عراق با مجاهدت بسیج مردمی شکست مفتضحانه ای خوردند.

حجت الاسلام معبودی، هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و داشتن وحدت و همبستگی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر دشمن بتواند با تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف، سبب تزلزل در جوامع اسلامی شود، به اهداف خود دست‌یافته و به اقتضای زمان، بهره‌های اقتصادی، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی می‌برد، چرا که یکی از راه‌های رویارویی با اتحاد مسلمین، تفرقه ‌پراکنی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha