دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسافرین

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با مسافرین در راه مانده مسیر تاکستان به قزوین دیدار و از مسئولین هلال احمر خواست خدمت مطلوب به این عزیزان تا مساعد شدن شرایط تداوم یابد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، در دیدار  با مسافرین در راه مانده مسیر تاکستان به قزوین که با حضور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ستاد بحران این شهرستان برگزار شد، ضمن شکرگزاری به درگاه خدای متعال به خاطر ریزش نزولات آسمانی، گفت: خدای متعال همیشه به بندگان خود رحمت وعطوفت دارد واین نعمت را برای انسانها قرارداده که باید همیشه باید شکرگزار باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به بارش فراوان برف و مسدود شدن مسیر های مواصلاتی و گرفتار شدن مسافران دراین  مسیرها، مردم ولایتمدار و میهمان نواز شهرستان تاکستان آمادگی میزبانی از این عزیزان را دارند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد:  با توجه به دعاهای صورت گرفته و نماز بارانی که خوانده شد شاهد بارش این نعمات الهی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: با توجه به فصل زمستان و شرایط جوی که ثابت نیست تا زمانی که یخبندان و برف در جاده‌ها وجود داشته باشد و ممکن است مردم در راه بمانند، مسئولین ستاد بحران این شهرستان همه نوع همکاری و آمادگی مطلوب را دارند تا در مواقع اضطراری به کمک مسافرین بشتابند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha