دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمدعلی عبدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهر فامنین گفت: تبیین ماهیت انقلاب برای جوانان در دهه فجر در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام احمدعلی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 12 بهمن‌ماه اظهار داشت: 12 بهمن روز بیداری ملت ایران و شروع دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است که به حول قوه الهی این انقلاب متصل به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهر فامنین تصریح کرد: در روز 12 بهمن‌ماه مردم ایران اسلامی با قاطعیت به رهبری عالم فرزانه امام خمینی (ره)، سلطنت‌طلبان مزدور و دست‌نشاندگان غرب را کنار زده و آرمان‌های خود را به کرسی اجرا نشاندند.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود: به برکت شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و همچنین رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نظام اسلامی 40 سال با مردم‌سالاری دینی حکومت اسلامی را در جهان اسلام حفظ کرده است.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پایه‌ریزی افرادی همچون امام خمینی (ره)، آیت‌الله شهید مطهری (ره) و آیت‌الله شهید بهشتی‌ها و با مبنای دینی پایه‌ریزی شده، به شکلی که امروزه این حکومت به الگویی مناسب برای کشورهای جهان اسلام و منطقه خاورمیانه تبدیل‌شده است.

وی گفت: عده‌ای منکر شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای به دنبال ایراد گرفتن از نظام اسلامی از اول انقلاب بوده و هستند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهر فامنین با اشاره به لجن پراکنی‌های دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های معاند تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود امروز منطقه خاورمیانه و جهان اسلام درگیر توطئه‌های عظیم آمریکایی و صهیونیستی می‌شد و بیداری اسلامی و زنده شدن تفکر اسلامی در جهان اسلام بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی در مقابل دشمنی‌های مستکبران جهانی، حضور ولی‌فقیه و رهبریت فردی جامع‌الشرایط در رأس امور است و کشورهای اسلامی باید بدانند انقلاب با روحیه انقلابی گری و تبعیت از ولایت حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha