جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دهه فجر

حوزه/مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در دهه فجر؛ از برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر بین طلاب حوزه‌های علمیه استان هم‌زمان با پاسداشت این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه در طول سال گفتمان انقلاب و حوزه ولایی و انقلابی در حوزه علمیه استان مورد توجه بوده است، اظهار داشت: در این راستا برنامه‌ها در دهه فجر نشات گرفته از گفتمان انقلاب در طول سال است که در دهه فجر باید پررنگ باشد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی در شهرستان‌ها و مراکز استان، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در چندین رشته ورزشی مختلف بین طلاب حوزه‌های علمیه استان، برگزاری همایش علما و روحانیون در بجنورد و اردوی جهادی فرهنگی تبلیغی در بخش سرحد جیرستان شیروان با حضور ۲۰ مبلغ ملبس را از اهم برنامه‌های حوزه علمیه استان اعلام کرد.

مسئول کمیته حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر خراسان‌ شمالی، برگزاری مسابقه ورزشی بین بسیجیان بعد از راهپیمایی 22 بهمن در بین جوانان 17 روستا به‌صورت مجموعه‌ای و مسابقه قرآن در 17 روستا و مسابقه والیبال بین جوانان منطقه را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

وی افزود: همچنین به مناسبت این ایام دیدار با خانواده جانبازان 70 درصد به بالا نیز انجام و 54 نیرو در مدارس آموزش‌وپرورش برای به‌عنوان طرح هجرت روحانیون در‌ مدارس اعزام می‌شوند.

وی هدف اصلی در این برنامه‌ها را تبیین و امیدبخشی به جامعه توسط مبلغین و روحانیون در مدارس دانست و گفت: اعزام روحانیون در روستاها و اجرای طرح هجرت روستاها نیز با همین عناوین اجرا می‌شود.

مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی؛ خط‌مشی، سیاست‌ها و برنامه‌های محتوایی برای گسترش پیام و ترویج آرمان‌های انقلاب و آگاهی بخشی در کنار توجه به عوامل آسیب‌زا نسبت به انقلاب اسلامی در برنامه‌های این حوزه مدنظر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام فاطمه به سر می‌بریم، فرصت مناسبی برای بهره‌مندی سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) به ویژه با نگاه به ولایت‌پذیری و حمایت از ولی‌فقیه و تبیین این امر مهم، است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha