جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحیه انقلابی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا گفت: ترویج روحیه انقلابی، استکبار ستیزی و ولایت مداری مهمترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم ناهید اشکشی امروز در جمع خواهران طلبه این مدرسه با تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: تقارن این دو مناسبت فرصتی کم نظیر برای تبیین سبک زندگی فاطمی بر مبنای اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید ارزش های ناب اسلام و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند، افزود: ارتقاء آگاهی و بصیرت به نسل جوان در مقابله با تهدیدات دشمن تنها راه حراست و صیانت از دستاوردهای اسلامی و انقلابی است .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای کمرنگ کردن آموزه های دینی و نقش و جایگاه والدین در خانواده بکار گرفته اند، خاطر نشان کرد: در این زمینه باید مبلغان به نسل جوان آگاهی و بینش لازم را ارائه دهند تا توان مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن را داشته باسند .

خانم اشکشی در پایان گفت: ترویج روحیه انقلابی، استکبار ستیزی و ولایت مداری مهمترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha