یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ترابی

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه معرفی و ترویج سیره ائمه معصوم (ع) و شخصیت های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین نسل جوان جامعه است، خاطر نشان کرد: فعالان دینی و فرهنگی برای معرفی سیره شخصیت های دینی و مذهبی به نوجوان و جوان ایرانی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در شورای فرهنگ عمومی بروجرد با اشاره به اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر باید غنی و باشکوه  در سطح جامعه برگزار شود، گفت: مبلغان، معلمان و راویان انقلابی باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را در جامعه ترویج ونهادینه کنند .

وی با اشاره به اینکه ترویج و اشاعه اندیشه های انقلابی در بین نسل جوان جامعه ضروری انکارناپذیر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، بیان داشت: اشاعه گفتمان های انقلابی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان راهکاری موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است .

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه معرفی و ترویج سیره ائمه معصوم (ع) و شخصیت های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین نسل جوان جامعه است، خاطر نشان کرد: فعالان دینی و فرهنگی برای معرفی سیره شخصیت های دینی و مذهبی به نوجوان و جوان ایرانی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف باوورهای اعتقادی و دینی نسل جوان جامعه بکار گرفته اند، اظهار داشت: در این رابطه آموزش و پرورش باید با جدیت و برنامه ریزی مستمر در راستای تحکیم پایه های دینی و اعتقادی دانش آموزان همت خود را بکار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ نماز از دیگر راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است، افزود: در این رابطه نیز دستگاه های دینی و فرهنگی باید تمهیدات لازم را برای اشاعه این فرهنگ دینی در جامعه بکار گیرند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha