پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه/رئیس شورا و مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، به همراه جمعی از کارکنان این مرکز با حضور در منزل حجت‌الاسلام نجفی زاده، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بجنورد از این مدیر و استاد حوزه عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، رئیس شورای حوزه خراسان شمالی و حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی به همراه معاونان و تنی چند از مسئولان حوزه استان، چهارشنبه‌شب با حضور در منزل حجت‌الاسلام نجفی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد که چندی پیش در راه بازگشت از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، در سانحه تصادف مجروح شد، عیادت و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی وی قرار گرفتند.

مدیر حوزه علمیه استان خراسان شمالی با آرزوی شفای عاجل برای حجت‌الاسلام نجفی زاده، گفت: فعالیت‌هایی که این روحانی و استاد بزرگوار حوزه علمیه برای طلاب و روحانیون انجام می‌دهد، قابل تقدیر است.

جمع حاضر نیز ضمن شکرگزاری بابت رفع بلا از این روحانی و استاد معزز، برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام نجفی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد چندی پیش در راه بازگشت از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به کشور، در سانحه تصادف مجروح و در بیمارستان بستری شده بودند که بعد از انجام درمان و کسب بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

در حال حاضر وضع عمومی وی خوب و رو به بهبودی است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha