جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
داعش

حوزه/عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های داعش، گفت: باید طبق تأکید قرآن کریم با جبهه استکبار از در قدرت وارد شد.

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: امروز تمام مردم از نابودی گروهک داعش که یک مصیبت بزرگ برای تمام عالم به‌ویژه جهان اسلام و مسلمانان بود، خوشحال و خرسند هستند چون تروریست‌های خون‌خوار داعش به هیچ‌کس رحم نمی‌کردند و ظالمانه همه را به بدترین شکل ممکن می‌کشتند.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: رفتار و حرکات گروهک تروریستی داعش از نظر هیچ موازینی از جمله انسانی، ایمانی و اسلامی قابل‌قبول نیست، این گروه دنباله‌رو کارهای خبیثانه استکبار جهانی بودند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: پیدایش و ظهور گروهک تروریستی و تکفیری داعش به دست عوامل استکباری به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی انجام شد.

وی با بیان اینکه سپاه و رزمندگان جبهه مقاومت با اقتدار خود و نابودی داعش، اجازه تأسیس عربستان دوم در منطقه را نداد، اظهار داشت: اگر جلوی داعش گرفته نمی‌شد در عراق و سوریه شاهد عربستان دوم و گسترش افراطی‌گری بودیم چرا که توسعه فعالیت‌های داعش به منزله گسترش خوی وحشی‌گری و از بین رفتن اسلام بود.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: با تأسیس عربستان دوم، شاهد نابودی اسلام و رواج آدمکشی در دنیا می‌شدیم که با درایت سپاه این اجازه به وهابیت و نیروهای تکفیری داده نشد.

وی با بیان اینکه شکست داعش با تلاش بسیجیان جبهه مقاومت ایران، عراق و سوریه حاصل شد، افزود: نیروهای داعش به صورت ویژه برای آدم کشی و بدنام کردن اسلام عزیز تربیت شدند اما با اقتدار سپاه عزیز اجازه ادامه فعالیت به آن‌ها داده نشد.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید بر اینکه جبهه منحرف استکبار حرف مذاکره و سازش نمی‌داند و فقط باید از موضع قدرت آن‌ها را ساکت کرد، گفت: باید طبق تأکید قرآن کریم با جبهه استکبار از در قدرت وارد شد، بر همین اساس نیز سپاه پاسداران و جبهه مقاومت با قدرت دشمن را به عقب راند، چرا که آن‌ها جز حرف زور سخنی دیگر نمی‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: با لطف و عنایت خدا، همکاری جبهه مردمی عراق و سوریه، تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی بود که ریشه گروهک تروریستی داعش خشکید، بنابراین همه ما از زحمات و تلاش‌های صمیمانه سردار بزرگ ایرانی، قاسم سلمانی تشکر و قدردانی می‌کنیم و دعای خیر مردم همواره سر پشت اوست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha