چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ آغاز درس خارج آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: پیروزی رزمندگان ایرانی، عراقی، سوری و لبنانی بر داعش به برکت اسلام و اهل بیت(ع) بوده و برگرفته از اندیشه حسینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهل بیت(ع) در ایام عزاداری محرم و صفر و خصوصا اربعين تشکر کردند و گفتند: مردم ایران و عراق توانستند به بهترین شکل این همایش بزرگ مذهبی را اداره کرده و چشم دنیا را به آن خیره کنند چه چنین پیوندی به برکت سیدالشهدا(ع) اتفاق افتاد.

ایشان ابراز داشتند: بعضی از رسانه های بیگانه به دنبال عدم پوشش این راهپیمایی عظیم و ندانستن دنیا از این حقیقت بودند؛ اما غافل از آنکه چراغ حق خاموش نشدنی است.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: مناسبت های مذهبی اعم از شادی یا حزن اهل بیت(ع) باید به بهترین وجه انجام شود؛ چراکه تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش، تصریح کردند: این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکران شان را سرگردان کرد؛ لذا دست به حرکات جنون آمیز می زنند. 

معظم له در پایان اظهار داشتند: پیروزی رزمندگان ایرانی، عراقی، سوری و لبنانی بر داعش به برکت اسلام و اهل بیت(ع) بوده و برگرفته از اندیشه حسینی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha