جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی با اشاره به وظیفه سنگین حوزه ها و طلاب علوم دینی، گفت: طلاب و مبلغان علوم دینی به دنبال استخدام در ادرات نباشند، چرا که اسلام نیاز به عالم آگاه به زمان و محقق دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی قایینی، ظهر امروز در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) با اشاره به خفقان دوران امام عسکری(ع)، گفت:  امام(ع) در شرایطی بود که با وجود خفقان شد و حصر، باید رسالت امامت را به حضرت مهدی(عج) انتقال می دادند.

وی با اشاره به عمده مشکلات امام حسن عسکری(ع) ابراز داشت: ظلم و فساد دستگاه حکومتی، انحراف مردم و سختی ها و موانع تبیین مساله غیبت در جامعه از عمده مشکلات امام (ع) به شمار می رود.

استاد حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین مساله غیبت توسط امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: امام(ع) در آن خفقان حکومتی به نحو احسن وظیفه الهی خود را انجام می داد و مشکلات حکومتی جلوی فعالیت ایشان را نگرفته بود.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین حوزه ها و طلاب علوم دینی، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان علوم دینی به امام جماعت شدن و استخدام در ادرات اکتفا نکنند، اسلام نیاز به عالم آگاه به زمان و محقق دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی در پایان گفت: خون های فراوانی برای انقلاب اسلامی ریخته شده استف به همین دلیل باید طلاب و همه مردم در حفظ و پاسداری از انقلاب بکوشند و اسلام باید جهانی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha