چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه با خانواده شهید موسوی زاده و عیادت از یک جانباز

حوزه/مدیر حوزه های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می توان احساس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله اعرافی شامگاه امشب با حضور در منزل  خانواده شهید موسوی نژاد، باخانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر حوزه های علمیه در این دیدار تصریح کرد: مجموعه حوزه های علمیه و همچنین تمام طلاب و انسان های قدردان این مرز و بوم، نهایت احترام و ارزش را به شهدا و خانواده های معظم آنها قائل هستند.

مدیر حوزه های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان  انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می توان احساس کرد.

وی عنوان کرد: حوزه های علمیه و طلاب همواره رویکرد و نگاه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را دنبال می کنند که یکی از نمود های برجسته این نگاه نیز تعظیم و احترام نسبت به خانواده های شهداست.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد نیز خاطراتی از دوران مبارزاتی خود و شرایط و تنگناهایی دوران پهلوی را مرور کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha