پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور فعال صهیونیست در مسجد پیامبر

حوزه/ در سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) نوادگان کفار قریش مانع سفر انصار رسول خدا به مکه و مدینه می شوند و به مردم یمن اجازه زیارت قبر پیامبر(ص) را نمی دهند و در این در حالی است که هم فرزندان یهود بنی قریظه و بنی قینقاع که صهیونیست های امروز هستند حرم پیامبر را با قدم های خود آلوده می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به تازگی مسئله حضور یک فعال صهیونیست در عربستان و انتشار تصاویر او در مسجد پیامبر(ص) مورد توجه افکار عمومی جهان اسلام به ویژه مسلمانان یمن قرار گرفته است و در همین راستا سید عبدالملک بدرالدین الحوثی نیز در سخنان روز گذشته خود حضور آزادانه این صهیونیست در مسجد پیامبر را محکوم کرد و آل سعود را مسئول آلوده ساختن حرم پیامبر(ص) و راه دادن یک صهیونیست به این مکان مقدس اسلامی دانست و آن را جنایتی بزرگ قلمداد کرد.

از سوی دیگر پایگاه یمانیون کشور یمن با اشاره به همین مسئله گفت: در سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) نوادگان کفار قریش مانع سفر انصار رسول خدا به مکه و مدینه می شوند و به مردم یمن اجازه زیارت قبر پیامبر(ص) را نمی دهند و در این در حالی است که هم اکنون فرزندان یهود بنی قریظه و بنی قینقاع که صهیونیست های امروز هستند حرم پیامبر را با قدم های خود آلوده می کنند.

این پایگاه ادامه داد: و چه بسیار است فرق میان دعوت پیامبر اسلام و یاران او و برافراشتن پرچم اسلام و میان کسانی که برای از بین بردن اسلام و دعوت پیامبر توطئه می کنند و از تمام روش های وحشیانه برای کشتار مسلمانان استفاده می کنند و چه بسیار است فرق میان دوستان و دشمنان رسول الله.

در ادامه این یادداشت آمده است: امروز جاهلیت با لباس جدید دوباره بازگشته است. این چه اتفاقی است که در توسط آل سعود رخ می دهد؟ آبا کفار قریش به این سرزمین بازگشته اند؟ این کینه وحشیانه که بر سر یمن و مردم آن خالی می کنید چیست و این چه افکار پلیدی است که شما در سر دارید و اکنون سه سال است که این کینه و دشمنی صهیونیستی علیه یمن ادامه دارد و شما در این تجاوز خود شبیه ترین چیز به سگهای وحشی هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha