جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای یمن نشستی را برای برگزاری میلاد رسول اکرم (ص) برگزار کردند

حوزه/ دفتر اوقاف و ارشاد استان حدیده یمن با حضور محمد حسن مقبولی مدیر کل اوقاف، فیصل الهطفی معاون دبیر کل اوقاف و شیخ محمد علی مرعی مفتی اعظم این استان نشستی را برای برگزاری میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دفتر اوقاف و ارشاد استان حدیده یمن با حضور محمد حسن مقبولی مدیر کل اوقاف، فیصل الهطفی معاون دبیر کل اوقاف و شیخ محمد علی مرعی مفتی اعظم این استان نشستی را برای برگزاری میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) کرد.

در این نشست پیرامون اهمیت برنامه ها و فعالیت ها در مراسم جشن میلاد نبوی در سرتاسر استان و شهرستان ها صحبت شد و پیشنهاد هایی برای برگزاری هر چه  بهتر این مناسبت ارائه شد.

عبد الرحمن استاندار حدیده در این نشست به ابعاد گسترش درآمد داخلی در نهاد های مختلف استان و شهرستان ها اشاره و بر اهمیت افزایش تلاش ها برای کاهش رنج ها و سختی های ملت یمن تاکید کرد و افزود: این مسئله باعث می شود چالش هایی که مردم در پی تداوم تجاوز و محاصره با آن رو به رو هستند، پشت سر گذاشته شود.

الهطفی بر اهمیت برگزاری این مناسبت دینی تاکید کرد و گفت: این مناسبت موجب گسترش برادری، همدردی و همبستگی که پیامبر انسانیت حضرت محمد (ص) به عنوان یک ارزش به جا گذاشته است، می شود.

وی افزود: ما باید از این میلاد مبارک که تحولی انسانی و تاریخی به وجود آورد و تاریکی را به ظلم و باطل را به حق باطل کرد، درس بگیریم.

سلیمان الفقیه مدیر تبلیغ و ارشاد در بیانیه این نشست به تجاوز و محاصره یمن از سوی ائتلاف اشرار به رهبری عربستان سعودی پرداخت و گفت: این تجاوز نزدیک به سه سال است که آغاز شده و تلاش می‌کند که ملت یمن را تسلیم کند.

این بیانیه خواستار وحدت و یکپارچگی مردم در مقابله با فشار تجاوزگران و حمایت از جبهه های جنگ با نیروی انسانی، تجهیزات و ایستادگی در کنار ارتش و کمیته های مردمی در جبهه شد تا از وطن دفاع کنند و به پیروزی دست یابند.

علمای یمن

علمای یمن

علمای یمن

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha