چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی-نماینده ولی فقیه در ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تاکید بر اینکه ولایت‌فقیه همان ولایت پیامبر(ص) و امام معصوم(ع) است، گفت: نظام اسلامی در این ۴ دهه هر روز با توطئه‌ها مختلف مواجه بوده و با تدابیر رهبر معظم انقلاب، هر سال از سال قبل قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، در مراسم جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج)، در مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ایلام با تبریک پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر ائتلاف بین‌المللی دشمنان انقلاب و شجره خبیثه داعش اظهار کرد: امروز روز نوید امن و امان برای بشریت و آغاز امامت حجت پروردگار، مصلح کل و منجی عالم بشیریت به عنوان آخرین ذخیره برای ایجاد حکومت جهانی و برقراری عدالت برگیجی است.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ تشیع هیچ کار بن بستی وجود ندارد و در همه‌ عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جایگاه‌ها تعریف شده هستند، افزود: مکتب تشیع در همه‌ی عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد لذا مکتب تشیع هیچ وقت جامعه را بدون حاکم و زمامدار رها نمی‌کند.

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه در زمان غیبت امام زمان (عج) راه باز گذاشته شده است، اضافه کرد: حضرت ولی عصر(عج) فرمودند «در غیبت کبری، بن بستی نیست فقها و عالمان عادل، جانشین‌های ما هستند اگر کسی بر خلاف آنها حرکت کند و در برابر آنها بایستد مثل این است در برابر ما ایستاده است و کسانی برابر ما و مقابل ما ‌می‌ایستند مقابل خدا ایستاده‌اند».

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تاکید بر اینکه ولایت‌فقیه همان ولایت پیامبر(ص) و امام معصوم(ع) است، عنوان کرد: نظام اسلامی در این 4 دهه هر روز با توطئه‌ها مختلف مواجه بوده و با تدابیر رهبر معظم انقلاب، هر سال از سال قبل قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد و امروز این شجره طیبه به یک درخت تنومند که کل منطقه بلکه جهان را تحت تاثیر خود قرار داده، تبدیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام اظهار کرد: امروز راز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه‌ها، عنایت حضرت ولی عصر(عج) است و قطعا حضرت این انقلاب را از روز اول یعنی از سال 42 حمایت و پشتیبانی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد: در کتاب خاطرات سیاست مداران کهنه کار آمریکایی که در خصوص توطئه‌هایی که برای ایران طراحی شده آمده است که ما برای هر انقلاب، نظام و حکومتی که نقشه کشیدیم کمتر از یک ماه نتیجه می‌داد و برای جمهوری اسلامی ایران نیز نقشه‌های زیادی طراحی شد و امید داشتیم سریع‌تر جواب دهد اما در آخر همه چیز بر هم می‌ریخت و ما از این همه شکست‌ها خسته شدیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه آمریکایی ها و صهیونیست ها با این همه تجهیزات در برابر حزب‌الله لبنان زمین گیر شده و برای عراق و سوریه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند تا این دو کشور را تجزیه کنند، اظهار کرد: نباید فراموش کرد که یکی از سیاست‌های آمریکا در این زمان، تجزیه کشورهاست که اسمش را دیپلماسی هرج و مرج گذاشته‌اند تا در کشورها هرج و مرج ایجاد کرده و برای خود پایگاه بسازند و به اسم ایجاد امنیت، اموال و ذخایر آن کشور را غارت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha