جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست علمی" مدیریت هزینه های خانواده در سبک زندگی اسلامی

نشست علمی" مدیریت هزینه های خانواده در سبک زندگی اسلامی" در موسسه آل یاسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در این نشست که شب گذشته در موسسه فرهنگی ، هنری سبک زندگی آل یاسین قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم رجایی از اعضای هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و  از اقتصاددانان شاخص حوزوی به ایراد سخن پرداخت و نظریات و ایده های خود را در این رابطه مطرح کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در این نشست علمی که با حضور اندیشمندان و صاحب نظران مسایل فرهنگی و اجتماعی همراه بود، با اشاره به این که مدیریت هزینه در سبک زندگی اسلامی یک مساله بسیار مهم به شمار می رود، اظهار داشت: بحث تقدیر معیشت یکی از مهم ترین شاخص های سبک زندگی اسلامی است که به ما در زمینه تخصیص بهینه منابع خانواده کمک بسیاری می کند.

وی همچنین افزود: ما معتقدیم که با روش اسلامی و اجتهادی می توان به خوبی به یک مدل و الگوی مناسب در زمینه تخصیص بهینه منابع دست پیدا کرد ، منتهای مراتب این مهم نیازمند شناخت عمیق است نه این که به مباحث سطحی بسنده کنیم.

گفتنی است: نشست فوق ، نوزدهمین نشست علمی سبک زندگی اسلامی با عنوان «مدیریت هزینه های خانواده در سبک زندگی اسلامی» بود که در پژوهشکده سبک زندگی اسلامی واقع در موسسه آل یاسین قم برگزار گردید.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha