پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور در صحنه روحانیت است، تصریح کرد: جامعه بدون حضور روحانیت نمی تواند مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع رؤسای تبلیغات اسلامی استان در محمودآباد، رهنمودها و نصایح علما و روحانیت را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر جا که حضور روحانیت در جامعه پررنگ و اثربخش بوده، جامعه در مسیر تعالی حقیقی قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور در صحنه روحانیت است، تصریح کرد: جامعه بدون حضور روحانیت نمی تواند مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند.

حجت الاسلام شکریان، با اشاره به اینکه پیشرفتهای حاصل شده در کشورمان را مرهون تلاشها، نصایح و رهنمودهای علما و بزرگان دینی هستیم، خاطرنشان کرد: علما همواره دلسوزانه نصایح خود را برای جامعه بیان کردند و همین مسئله، رشد و پیشرفت جامعه را رقم زده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور از هر فرصتی برای جلوگیری از حضور روحانیت استفاده کرده است، تصریح کرد: پیوند عمیق و ناگسستنی میان مردم و روحانیت، مانع تحقق توطئه دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به اینکه پیوند میان مردم و روحانیت با هیچ قدرت و توانی، گسستنی نیست، خاطرنشان کرد: ارتباط میان مردم و روحانیت، ارتباطی قلبی و بر اساس یک اعتقاد درونی شکل گرفته است.

حجت الاسلام شکریان، با بیان اینکه دشمن برای تخریب جایگاه روحانیت از هر فرصتی استفاده میکند، بیان داشت: خدشه دار کردن جایگاه علما و روحانیت بابصیرت و انقلابی، یکی از توطئه های امروز دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است که به طور جدی از سوی جبهه کفر و استکبار دنبال می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، با تأکید بر اینکه روحانیت در طول تاریخ، همواره خود را وقف اسلام کرده است، خاطرنشان کرد: در طول دوران نهضت انقلاب اسلامی،روحانیت هرچه در توان داشته برای پیروزی نهضت و استحکام پایه های انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همراهی روحانیت و پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید و امروز به الگوی ارزشمند جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز دشمنان برای براندازی این نظام مردمی مبتنی بر دین، نقش ها و توطئه های بسیاری را در دستور کار دارند.

حجت الاسلام شکریان، با اشاره به اینکه روحانیت، تنها قشری است که می تواند با اقتدار در برابر توطئهها و هجمههای بدخواهان انقلاب بایستد و از این نظام دینی، حراست و پشتیبانی کند، افزود: روحانیت ثابت کرده که هیچگاه از مسیر دفاع از انقلاب اسلامی منحرف نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین رسالت روحانیت، حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید از ظرفیت های تبلیغی که در اختیار دارد، برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی استفاده کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha