پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران، تبلیغ چهره به چهره را یکی از مهم ترین و مؤثرترین شیوه های تبلیغ در جامعه دانست و گفت: مبلغان دینی باید تعامل و ارتباط خود را با عموم مردم به ویژه نسل جوان بیشتر تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در گردهمایی روحانیان مستقر استان در بابلسر با اشاره به تلاش دشمن در جهت تضعیف نظام و انقلاب اسلامی، گفت: در چهار دهه اخیر همه توان و استراتژی دشمن در جهت جلوگیری از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان به کار گرفته شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان با قدرت به راه خود ادامه داده است، افزود: هیچ قدرتی در این چهار دهه نتوانسته سرعت قطار پیشرفت و توسعه کشورمان را آرام کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی، ارزش‌های اخلاقی، معنوی و انسانی را در دنیای پرآشوب امروز احیا کرد و به آن عزت بخشید، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت‌های جهان در سایه همین روشنگری‌ها و آگاهی بخشی‌های نظام اسلامی، علیه ظلم و استبداد دنیا بپا خواستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن از گسترش آرمان‌های انقلاب در جهان بسیار هراسان و عصبانی است، افزود: تلاش دشمن، انزوای ایران اسلامی با هدف جلوگیری از صدور انقلاب در جهان است.

حجت‌الاسلام شکریان، تلاش دشمن برای انزوای نظام اسلامی را  شکست خورده دانست و گفت: امروز علیرغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان، انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند برای ملت‌های جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان با چهار دهه فشار، تهدید و تحریم تلاش کردند زمینه براندازی این نظام دینی را فراهم کنند اما نتوانستند، افزود: ملت ایران همواره با بصیرت و هوشیاری هر چه تمام‌تر از انقلاب خود در برابر توطئه‌های دشمن حراست و پشتیبانی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه این فتنه نیز با رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم خنثی شد، گفت: مردم با بصیرت کشورمان بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

وی با بیان این که دشمن با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده تلاش کرد فضای کشور را به سمت آشوب و ناامنی بکشاند، بیان داشت: مردم با حضور اثرگذار خود در میدان، بساط فتنه‌گری در کشور را جمع کردند.

حجت‌الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه مهم مبلغان دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که تبلیغ دین یکی از رسالت‌های مهم مبلغان در جامعه است، گفت: روحانیت باید مفاهیم دینی را به شیوه‌ای اثرگذار و قابل‌ فهم و درک برای مردم بیان کند.

استاد حوزه علمیه مازندران، تبلیغ چهره به چهره را یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین شیوه‌های تبلیغ در جامعه عنوان کرد و افزود: مبلغان دینی باید تعامل و ارتباط خود را با عموم مردم به‌ویژه نسل جوان بیشتر تقویت کنند.

وی با بیان این که مبلغان دینی در اعمال، رفتار و گفتار خود باید به‌گونه‌ای باشند که موجب جذب مردم به‌ویژه جوانان به دین و ارزش‌های انقلاب شوند، خاطرنشان کرد: یک روحانی و مبلغ در ابتدا باید به آنچه در منبر و خطابه بیان می‌کند پایبند باشد تا بتواند مردم را به دین و معارف اهل‌بیت(ع) سوق دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha