پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استقلال یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هنوز به خوبی در جامعه ما تبیین نشده است، گفت: روحانیت با در اختیار داشتن تربیون های تبلیغی می تواند نقش بسیار مؤثری در تبیین این شاخصه مهم انقلاب ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، بعد از ظهر امروز در بخش دوم کارگاه آموزشی روحانیان مستقر استان با اشاره به این که امروز یکی از راهبردهای دشمن علیه نظام اسلامی، ایجاد شبهه در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن می کوشد چهار دهه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را چیز ناچیزی جلوه دهد.

وی با بیان این که به دلیل تبلیغات گسترده و زهرآگین دشمن متأسفانه برخی افراد خودی نیز نسبت به دستاوردهای انقلاب دچار شبهه شده اند، افزود: این وظیفه روحانیت است که در تریبون های تبلیغی از این دستاوردهای ارزشمند دفاع کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که نباید بگذاریم دشمن در چهل سالگی انقلاب با تبلیغات دروغین و غیر واقعی چهره ای دیگر از انقلاب و نظام اسلامی را به مردم معرفی کند، گفت: پیشرفت های انقلاب اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت یک ملت مقاوم و با بصیرت حاصل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی همه موانعی که دشمنان در چهار دهه اخیر پیش روی کشورمان قرار داده بودند از بین برده است، افزود: امروز کشورمان با تکیه بر آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ قدرت خارجی نمی تواند مانعی برای رشد و تعالی نظام اسلامی در عرصه های مختلف ایجاد کند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهل سال است تحت شدید ترین تحریم ها و فشارهای خارجی به پیشرفت های ارزشمند امروز دست پیدا کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که قطار انقلاب با سرعت در مسیر اهداف خود در حرکت است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ها برای جلوگیری از حرکت سریع قطار انقلاب محکوم به شکست است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استقلال یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هنوز به خوبی در جامعه ما تبیین نشده است، گفت: روحانیت با در اختیار داشتن تربیون های تبلیغی می تواند نقش بسیار مؤثری در تبیین این شاخصه مهم انقلاب ایفا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در گذشته به دلیل عدم استقلال کشور، دو سوم خاک پهناور ایران از کشورمان جدا شد، بیان داشت: اما در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان نیز در اختیار دشمن قرار نگرفت.

وی با بیان این که امروز در همه صحنه های سیاسی جهان جمهوری اسلامی ایران یکی از بازیگران اصلی است، تصریح کرد: تلاش های آمریکا در مجامع جهانی برای انزوای ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha