جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیعیان پاکستان تجمع اعتراضی روبروی کنسولگری آمریکا برگزار می‌کنند

حوزه/ مجلس وحدت مسلمین در کراچی ضمن محکوم کردن تصمیم آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت اسرائیل از تل آویو به «قدس»، اعلام کرد اعضای این جنبش تجمع اعتراض آمیزی روبروی کنسولگری ایالات متحده برگزار کردند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیعیان عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کراچی، امروز تجمع اعتراض آمیزی روبروی کنسولگری پاکستان برگزار کرده و مخالفت‌شان را نسبت به تصمیم دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس «اورشلیم» به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کردند.

مجلس وحدت مسلمین شاخه کراچی روز گذشته اعلام کرد این گروه قصد دارند امروز راهپیمایی اعتراض آمیزی خارج از کنسولگری ایالات متحده برگزار کنند و اقدام رئیس جمهور آمریکا در تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی به شدت محکوم نمایند.

در همین راستا نیز مجلس وحدت مسلمین پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرده بود که تصمیم ایالات متحده «نقض آشکارای قوانین بین المللی» بوده و به احساسات تمامی مسلمین و همچنین اعراب در سرتاسر دنیا صدمه زده است. این نهاد همچنین اعلام کرد شیعیان عضو این گروه قرار است خارج از کنسولگری آمریکا در پاکستان تجمع پیدا کنند تا همبستگی‌شان را با مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

در ادامه افزوده شده است که بیت المقدس توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به اشغال درآمده و این شهر مقدس پایتخت ابدی فلسطین است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha