جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعتراض مردم فلسطین به حضور گروه بحرینی در سرزمین های اشغالی

حوزه/ در پی سفر گروهی از سوی رژیم بحرین به فلسطین اشغالی، فعالان فلسطینی امروز در ورودی بیت حانون تجمع کردذند تا از ورود هیئت حکومتی بحرینی به نوار غزه جلوگیری نموده و به حضور آنان اعتراض نمایند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ در پی سفر گروهی از سوی رژیم بحرین به فلسطین اشغالی که گامی دیگر از سوی رژیم آل خلیفه در جهت عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی به شمار می رود؛ فعالان فلسطینی امروز در ورودی بیت حانون تجمع کردند تا از ورود هیئت حکومتی بحرینی به نوار غزه جلوگیری نموده و به حضور آنان اعتراض نمایند.

این فعالان دست نوشته هایی با شعارهایی در محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی در دست داشته و آن را خیانت خوانده اند. این معترضان فلسطینی همچنین به نشانه اعتراض با خود تخم مرغ به همراه آوردند تا با آنها از این هیئت بحرینی استقبال کنند.

شبکه اللؤلؤة نیز در این خصوص به نقل از وزارت آموزش و پرورش فلسطین خبر داد که این وزارتخانه رسما مخالفت قاطعانه خود را با حضور این هیئت بحرینی در تمامی مدارس و مراکز تعلیمی اعلام نموده است.

علاوه بر این منابع فلسطینی اعلام کردند که نگهبانان فلسطینی مسجدالاقصی امروز از ورود این گروه بحرینی به مسجدالاقصی خودداری کرده اند.

این اقدام بحرین در عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی درست در زمانی صورت می گیرد که تمام جهان در اعتراض به تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده اند و موج مخالفت با آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی ایجاد شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha