یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ علی رحمه بحرین

حوزه/ شیخ علی رحمه روحانی شیعه و خطیب جمعه بحرینی تاکید کرد که ایالات متحده آمریکا خیری برای امت عربی و اسلامی نمی خواهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی رحمه خطیب جمعه بحرینی تاکید کرد که ایالات متحده آمریکا خیری برای امت عربی و اسلامی نمی خواهد، اما مشتاق حمایت از رژیم صهیونیستی و تجاوزات وحشیانه آن به نوار غزه است و این بخشی از منافع و دلیل حضور آن در منطقه است.

وی افزود: آمریکا نمی تواند چیزی را مقدم بر منافع خود قرار دهد و اگر تامین امنیت و دستیابی به منافعش در گرو نابودی کل کشورها و تخریب خانه ها بر سر ساکنان آنها باشد، مستقیم و به هر دلیلی از این کار خودداری نخواهد کرد و این موضوع را بسیاری از روسای جمهور آمریکا از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهارات خود تأیید کردند.

شیخ رحمه اشاره کرد: منافع اقتصادی، سیاسی و نظامی خود را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهد و آمادگی دارد تمام ارزش های دینی، انسانی و قانونی را فدای منافع خود کند.

این روحانی بحرینی ادامه داد: حمایت مستمر آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی و تجاوزات وحشیانه آن به نوار غزه، دفاع و تامین امنیت آن و تامین تسلیحات و تدارکات، گواهی زنده بر توجه آمریکا به منافع آن است.

وی تاکید کرد که ملت‌ های عربی و اسلامی در کنار مردم فلسطین از جمله مردم بحرین ایستاده‌اند و با تمام قوا در برابر تجاوزات وحشیانه‌ای می‌ایستند که به دنبال حذف موجودیت فلسطین و اشغال بقیه سرزمین‌های فلسطینی برای ملحق کردن آن‌ها در کنار اراضی اشغالی فلسطین است.

شیخ رحمه در پایان بیان داشت: بعید است که رژیم اشغالگر اسرائیل به خواسته های خود برسد، تا زمانی که خون در رگ های قهرمانان مقاومت استوار جریان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha