شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مفتی لیبی

حوزه/ شیخ الصادق الغریانی، از حاکمان و ملت های کشورهای اسلامی خواست تا روابط خود را با دولت آمریکا با توجه به حمایت این کشور از تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه قطع کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ الصادق الغریانی، مفتی اعظم لیبی، از حاکمان و ملت های کشورهای اسلامی خواست تا روابط خود را با دولت آمریکا با توجه به حمایت این کشور از تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه قطع کنند.

شیخ الصادق الغریانی - در یک مصاحبه تلویزیونی - با بیان اینکه این تحریم باید شامل روابط اقتصادی، تجاری و دیپلماتیک بین آمریکا و کشورهای اسلامی از غرب تا اقصی نقاط شرق باشد، این را وظیفه ای دانست که خداوند متعال بر مسلمانان واجب کرده است.

الغریانی بر لزوم ادامه این تحریم تا پایان تجاوزات اسرائیلی مورد حمایت آمریکا به غزه و فلسطین و تا زمانی که اجازه داده شود غذا، دارو و امداد برای مردم غزه که اکنون از گرسنگی می‌میرند و از کمبود و نیاز جان خود را از دست داده‌اند، ارسال شود، تأکید کرد.

وی سکوت در قبال جنایت، فجیع و جنایت آنچه در غزه اتفاق می افتد را وفاداری به کافران توصیف کرد.

مفتی لیبی اعلام کرد که مقاومت فلسطین در حال دستیابی به پیروزی‌هایی بر دشمن اسرائیلی است که از تحمل حملات دردناک مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری ناتوان شده است.

شیخ الغریانی خطاب به مقاومت فلسطینی ها گفت: جهاد شما دفاع از خود و جهادی، مشروع است، بلکه وظیفه ای است که به نمایندگی از تمام امتی که شما را رها کرده اند، به ویژه حاکمان مسلمانی که جهاد و مجاهدت را کنار گذاشته اند، انجام می دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha