شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جبهه عمل لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد: توقف حمایت از آژانس آنروا برای مردم فلسطین در غزه، ادامه توطئه خطرناکی است که با هدف تخریب نوار غزه انجام می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: توقف حمایت آمریکا و کشورهای کمک کننده غربی از آژانس آنروا برای مردم فلسطین در غزه، ادامه توطئه خطرناکی است که آنچنان که مقامات صهیونیستی می گویند، با هدف تخریب نوار غزه و با خاک یکسان کردن آن انجام می گیرد و همچنین ادامه سیستماتیک جنگ نسل کشی و پاکسازی قومی، آوارگی و کشتار بی امان است.

این جبهه اشاره کرد: سیاست گرسنگی دادن به مردم عزّتمند غزه تبدیل به یک توطئه جهانی شده است که توسط دولت شیطانی آمریکا حمایت می شود و این خلاف تمام قوانین بین المللی است که توسط آمریکا و کشورهای کمک کننده تصویب و امضا شده است.

جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: نیاز است افکار عمومی بین‌المللی و همه کمیته‌های حقوق بشری و حقوقی برای جلوگیری از این تصمیم ناعادلانه و جنایتکارانه به پا خیزند و صدای خود را بلند کنند؛ زیرا این تصمیم بسیار مؤثر و برای گرسنگی دادن حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار شهروند فلسطینی در نوار غزه است.

این جبهه خاطرنشان کرد: مردم صبور و توانمند فلسطین این توطئه جدید را به طور کامل در هم خواهند شکست، همانطور که توطئه محاصره ای را که حدود ۱۷ سال پیش بر آنها تحمیل شده بود، با روش های شگفت انگیز خود که منجر به نبرد مبارک طوفان الاقصی شد و توازن را در منطقه و جهان زیر و رو کرد، شکستند.

در خاتمه این بیانیه آمده است: امت اسلامی ده ها سال است که در معرض چنین شیوه ها و اشغالگری های خطرناک توطئه بار قرار گرفته است، اما با جهاد و استقامت و استواری خود آزاد شد و هر چند سال هم که بگذرد فلسطین این گونه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha